Lite smått och gott

Min dator är hos datateknikerna sedan i tisdags, därför har jag inte varit aktiv alls! Trots att jag tänkt tanken. Anledningen till att datorn är hos datateknikerna är att jag ska få photoshop! Jag är ganska exalterad inför det, nu när jag har en systemkamera så vill jag lära mig att redigera ordentligt. Problemet är dock att som det ser ut nu (fast, jag ser det ju inte) så är allt på japanska, ett språk jag av förklarliga skäl inte hanterar så bra.

Träning. Ja, jag har tränat! Inte så värst mycket kanske. Men i onsdagsmorse så gick jag en snabb promenad med stavar och vikter på fötterna tillsammans med hunden! När jag kom hem gjorde jag några sit-ups och gjorde några repetetitioner med hantlar. Efter det gick jag till tåget.
Torsdags, inget speciellt. Hade skavsår. Men gick hem ifrån tåget, och gjorde sit-ups på kvällen.
Idag. Sit-ups imorse och lite hantlar, men annars inget. Gick till och från tåget samt gått runt i Skärholmen. Apropå Skärholmen, var där med Elin och kollade runt lite. Hon skulle fixa present till sin pojkvän och jag hängde på och glodde lite i affärer som Gina Tricot, och det är där min poäng (som är träningsrelaterad) kommer! Jag tänkte kolla efter ett par träningstights som jag sett på deras hemsida. MEN! De fanns inte. Så jag köpte absolut ingenting. Yepyep.

Jag fick en yogamatta igår av mamma och kurre! Så ska återuppliva mina yoga-kunskaper tänkte jag, och sen kan man ju göra sit-ups på den. Min dator har varit hos datateknikerna i skolan sedan i tisdags, antar att den ännu inte är klar så hoppas på att jag har den, och ps, på måndag! Men problemen med ps hade tydligen hopat sig ganska rejält. Först hittade de inte den första skivan, och sedan när de hade hittat en annan skiva, då blev allt installerat på japanska. Och sist jag kollade kunde jag inte japanska... Jappjapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0