Stress(ar)

...Eller jag borde göra det. Hade egentligen labbrapportsinlämning idag men fattar ingenting så gör den senare. Matteprov på fredag, måste plugga. Psykologi-, svenska- (språkhistoria) och fysikprov nästa vecka. Jag har ingen lust att plugga alls. Vill mest bara sova. Antar att det har med ljuset (eller bristen på) att göra. Sov mig igenom hela höstterminen i ettan så...
Har inte riktigt kommit igång med mitt gå ned i vikt projekt ännu heller. Men snart så! Har dock varit utan godis nu i jätte många veckor, bara två veckor kvar och sedan får jag äta godis! Kan behövas också, eftersom att jag har lovat att ställa upp och hjälpa några treor med deras projektarbete som ska handla om hur man fungerar utan sömn, så jag ska dygna på höstlovet.
Idag har jag slösat på lite pengar, det behövdes. Köpte ett par haremsbyxor och fyra par trosor (trosorna betalade pappa eftersom att han inte har orkat tvätta, lol).
Nä, nu ska jag fixa mig och sova. Måste upp tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0