Dygnar pga sjukdom. Antagligen fungerar inte mina styckeindelningar - ber om ursäkt.

Här sitter jag i köket och hostar värre än fan, ursäkta språket. Anledningen till att jag sitter i köket istället för att sitta i sängen som kanske är något bekvämare är att min fina pojkvän ligger där och sover. Bara för att jag inte kan få min nattsömn på grund av min förbaskade hosta så behöver väl inte andra lida för det? Det känns även "tryggare" att sitta i köket då det är nära till vatten, mjölk, te, allt! Samt att det finns en diskho (eller nära till toalett) om jag skulle hosta så pass mycket att jag spyr. Vet inte om det är möjligt men har hittills hostat så pass att jag har fått kväljningar, så. Som nattunderhållning läser jag bloggar jag aldrig tidigare har läst. Dessa för er som är intresserade:
http://stopteasingme.blogg.se/
http://pygmeisk.blogg.se/
Har ingen aning om vilka de är men kan säga detta: den första bloggen skrivs/ägs av en tjej som hade sjukligt fin stil. Den andra bloggen är en sminkblogg, lite som Linda Hallberg.
Antar att ingen är vaken förutom jag så ska inte skriva så mycket mer än att min största fundering just nu är om klockan är två eller tre? Antar att den är 2 vintertid, nyss var klockan 3. Känns ju kul att jag behöver sitta här en timme extra innan jag kan "gå upp".

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: haha ja vi har känt varandra i typ 4 år!

2011-10-30 @ 03:47:20
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0