12 dagar

Spanade just lite på http://thejuicydetails.blogg.se/ och hon som driver bloggen hade lagt ut före- och efterbilder efter två månader med nyttig kost och MYCKET träning. FYFAN VAD AVIS JAG BLIR! Jag vill också. Så fort jag har råd och känner att det är värt det så SKA jag börja träna minst tre gånger i veckan och äta sjukt nyttigt. Dock känns det lite waste med gymkort nu för om 12 dagar åker jag till Indien och är där i två veckor, och där är ju hela månaden borta i princip. Trots det så funtar jag på att ta före- och efterbilder innan och efter indien. Vi ska ju ha yoga varje morgon innan frukost, plus att jag inte lär äta särskilt mycket när jag är där (för att undvika magsjuka + att jag inte gillar ris så mycket), så förhoppningsvis loosar man ett kg eller två. Dessutom så är det ju runt 30 grader där nu, och det är ju inte ofta man har värsta aptiten när det är varmt ute. I really do hope so anyways!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0