Tjejdag.

Jag funderar på om man först ska springa ned till centrum (oj vad långt...) och köpa sig en snyggt nagellack för att sedan lägga sig i badet med ansiktsmask, peela kroppen och bara njuta med "brott och straff" ett tag. För att sedan leka tjej (leka tjej?..) och måla naglarna. FETT KUL. Frågan är bara hur jag ska måla naglarna? Med vilken färg osv. Just nu har jag glittriga naglar, haha. De ser lite silvriga ut, fast de är guldglitter med vitt över, lulz. Jag är sugen på typ svart och silver... Fast jag vet inte.
Francesinha-preta_large
Ap snyggt med matt svart lack, vart finns det?!
5375938625_5d9780186e_z_large
Blåååååå kanske?
Thing.13013127.l_largeHelt klart snyggast! - Älskar zebra mönster!
nej, nu ska jag dra på mig några kläder. Springa ner till centrum och kirra det! ..Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Isadora har ett matt genomskinligt överlack, har sett samma typ av manikyr förrut. Galet snyggt! :D

2011-03-06 @ 13:17:21
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0