Solen lyser, men det är ändå kallt...?

Guten morgen! 
Just nu sitter jag bara och slappar järnet. Men ska nog masa mig upp ur soffan och börja fixa mig snart! Jag ska nämligen träffa en klasskompis, Melanie, och åka till skärholmen! Vilket kommer bli jätte kul, för jag och Melanie har aldrig umgåts utanför skolan hittills! Vilket i grund och botten är ganska mongo, men vi skyller på att vi bor så långt ifrån varandra. Lol.
Senare idag ska jag nog börja att skriva om min engelska bok som jag läste ut igår. Självklart så slutade den precis som jag misstänkte att den skulle - de rymde iväg tillsammans. Eller tjejen rymde, killen skulle åka hemifrån för att skaffa jobb. Om ni funderar på vilken bok jag menar så: Across the Barricades skriven av Joan Lingard. Personligen så tycker jag att den är ganska seg och lite småtråkig.
Jaja, nu ska jag fixa mig! Jag älskar fortfarande mitt hår, även om jag är lite besviken för att han tog ganska mycket på längden. Men det var bara för att mitt hår var så himla överdrivet slitet! Så nu är det inget slitet i mitt hår alls. Speciellt inte där mitt hår är extremt kort! ;') Dock gör det inte överdrivet mycket att det är lite kort - jag har ändå löshår! :)

Kommentarer
Postat av: mysan

fin blogg :) allt bra?

2011-04-07 @ 19:00:27
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0