Nu har jag allt tagit mig vatten överhuvudet - vart är mina armpuffar?

Jag känner mig lite duktig, efter skolan gick jag till skolans gym med en kompis och tränade lite, dock blev det ganska så väldigt lite eftersom att några mongopojkar satt och ockuperade vissa aparater (eller vad man nu kallar dem), de tränade inte med dem. De bara satt där. Sedan åkte jag i alla fall hem, blev hämtad vid stationen av pappa, åkte till ica maxi, handlade. Sedan kom jag hem och städade toaletten. Nu ska jag städa mitt rum, till råttan och bädda om min säng. Apropå städa till råttan, hoppas att jag har spån till honom! Sedan måste jag plugga lite, och läsa min bok. OCH duscha - herregud... Vi får se om jag lyckas med allt detta nu...
20090621023651
Tumblr_l9cuydymrx1qcb983o1_500_large
haha, älskar weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0