Med detta säger jag; godnatt.

Jag tycker inte att bilden är olämplig på något sätt. Mest intressant, eller så är det bara vad det är. En egobild i ett jävla fönster, vem gör sånt? - Oj, jag. Hihihi. Dock tyckte jag att det var kul, och jag har äntligen lärt mig hur man "vänder" på bilden. Eller, spegelvänder den. För den som undrar så använder jag mig av Paint.NET ett gratis program som fungerar exakt som GIMP, dvs en billigare (gratis) och sämre (mycket) version av photoshop. Dock duger det, fotar ju inte så mycket och behöver därför inte redigera så mycket. Fast jag funderar på om man kan få PS av skolan, ska kolla runt lite och luska i det där. 


Nu väntar dock sängen och "Brott och straff" - som förövrigt nästan fick mig att börja bita på naglarna och gråta i går natt när jag läste den. Huvudpersonen drömde nämligen om hur några misshandlade en gammal draghäst - sjukt hemskt. Nu tror jag dock att det enda som väntar mig i boken är samveteskval och annat tjafs. Det spännande är redan över. Godnatt snuttisar, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0