Mean girl

Noll koll på allt, trots det har jag MVG-varningar i ett flertal ämnen. Eller, jag är PÅVÄG mot ett MVG i ett flertal ämnen, dock måste jag göra kursprov i NkA, eftersom att min uppsats om hållbart resande sög hästsnopp (oj, så får man inte säga.). Jag måste också ringa min g-mormor, ska nämligen göra ett repotage om henne och andra världskriget - woho! 
Imorgon ser jag fram emot ridning, pannkaka och samhälle. Samt matematik (om jag har det då, hoppashoppas). Engelska lite också, kanske. Fast mest ser jag fram emot pannkaka till lunch, om inte skolan fuckar upp allt och ger oss bajs med potatismos istället - gud vad jag är elak idag. Vad är det här?!
Nu ska jag sooooooooooooooooova. 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0