INTE SNÖÖÖÖÖÖÖ

Tydligen ska det komma två jävla dm snö imorgon! JAG VILL INTE. Imorgon är det konsert - då vill jag ha varmt och sol! Inte snö... Men tydligen så blir det inte så. Fuck that. Då kommer jag behöva ha med mig varma kläder när jag ska köa :'( 
Aja, blir väl på med kängorna då! Dock tänker jag i sådana fall dra med mig conversen! Aldrig att jag hoppar runt i kängor - fett varmt! Tror jag. Haha.
Jag är sjukt sugen på att tatuera mig, fast jag måste vänta ett år. Jag är också sjukt sugen på att köpa ny mobil.
Idag hade vi temadag i skolan, vilket innebär att vi sprang runt och gjorde ingenting. Eller okej, vi dansade. Det var disco liksom, hihi. Så fick vi pizza och tårta - awesome.
Det var lite mysigt imorse. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0