Fettisdagen!

Detta är då min TREDJE semla, awesome. Antingen så äter jag ingenting imorgon, för att kompensera för alla extra kalorier som jag fått i mig idag. Eller så antar jag att jag inte fått i mig så många kalorier ändå, eftersom att två av dagens tre semlor blev uppätna direkt efter varandra. Vilket gör (enligt min, väldigt icke vetenskapligt baserade hypotes) att kroppen inte tar upp alla kalorier, eftersom att det finns ett "tak" på hur mycket kalorier man kan ta till sig. Sen om det stämmer eller inte, det vet jag inte. Hahaha.
Jag får alltid grädde på näsan när jag äter semlor, tyck synd om mig!
Fettisdagen är en bra dag. Man har liksom en ursäkt (och en sjukligt bra sådan) för att äta sjukt mycket, speciellt sjukt mycket grädde. Sedan att grädde är ganska nyttigt - beroende på hur man ser det. Det är en annan femma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0