Dagens!

Haha, det var länge sedan jag la upp en "dagens outfit" och grejer, så här kommer det (och lite bilder från när jag var i Särholmen - nej, inte SKÄRholmen. SÄRholmen.) Först kanske jag ska avslöja vad jag köpte? Helt onödiga grejer egentligen. Fast nä.
Jag köpte
Datafodral (sleeve grej ni vet). Leopardmönster från New Yorker. Jätte fin! 99 kr.
Hud lotion som luktar godis - ÖB. Jag älskar ÖB. Kostade typ 29.
Deoderant - ÖB 20 kr
Rutigt block - ÖB 15 kr (dock stod det 10 där jag tog det.)
Solglasögon (ray-ban inspirerade. Kände bara att jag var tvungen att ha såna, haha) - Glitter 90 kr.
Det var det jag köpte. Tänkte köpa mer, men hittade inget jag verkligen ville ha så.

Sjukt seriösa tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0