Carrotcake!

Jag ska försöka städa lite i mitt rum, ni ska se dammet som ligger under elementet... PINSAMT. Sedan tänkte jag måla mina naglar, försöka få lite typ fransk manikyr fast med svart istället! If you know what I mean - ofc you do. Well. Det luktar så sjukt gott i hela lägenheten nu också. Jag blandade ihop smeten till en morotskaka. Tro dock inte att jag är en ambitiös bagare nu, det var en färdigblandad grej som man bara skulle ha lite vatten och smör i, hihi. 
Smell ya later. :)
Apropå ingenting, jag blev sjukt sugen på att skaffa dreads (dock syntetiska, skulle ALDRIG våga ha riktiga....) när jag såg den här bilden på weheartit.com: 
Jag har ingen aning om vem hon är, men snygg var hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0