Ah.

Helt plötsligt blev jag jätte sugen på såna där chips man äter till tacos - gud vad gott det skulle vara! Så är jag sugen på "ostbollar", ni vet, ostbågarna fast de är bollar... I alla fall! Idag träffade jag mina underbara klasskompisar (fast ena tjejen går inte längre i min klass. Men hon har gått i min klass, så hon räknas ändå som klasskompis.). Vi gjorde inte mycket, gick runt i stora staden och pratade typ. Sedan funderade jag på om jag skulle följa med dem vidare, och antagligen åka till Järna. Men jag orkade inte... :c
Imorgon kommer världens underbaraste människa hem! Hihihihihi.
Nu funderar jag på om jag ska ha i massa inpackning i mitt löshår... Hmmmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0