Hej, och hejdå.

Här har man ju inte skrivit något av värde på tusen år och fyra månader, cirka. Varför? Ingen aning. Har inte haft lust, har inte vetat vad jag ska skriva. Haft fullt upp med skolan. Umgåtts med min fina pojkvän. Och jobbat, japp, ni hörde rätt. Jobbat. Jag har nämligen städat i tre veckors tid, egentligen ganska tråkigt men det trillar in 5,535 kronor på kontot om 12 dagar och det var det väldigt värt. Jag är dock lite halv deprimerad, behöver avliva min fina råtta. Hans huvud har blivit snett, vilket medför dålig balans, mindre aptit och han sover mycket mer, han är ganska gammal och jag har inte riktigt tid för honom längre så jag känner att det bästa alternativet är att låta honom somna. Det är verkligen jätte tråkigt, men det bllir nog bäst så... Sedan kommer inte jag skaffa några fler djur än på ett tag. En sak som gör mig lite gladare är dock att min tandställning är jätte borta och att jag ska få pengar.
Herregud. Jag ska sluta blogga.

Kommentarer
Postat av: Kia

NEJ SLUTA INT O BLOGGA ! (= din blogg är sjukt braa !

2011-07-10 @ 14:06:31
Postat av: Sandra

Veckans-blogg tävling är fortfarande igång, så har du inte anmält dig? Skynda dig!



http://sandralouiseisabelle.blogg.se/2011/july/vinnarna.html#comment

2011-07-28 @ 00:27:44
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0