vill/ska/måste

Saker jag vill/ska/måste göra innan den 18 mars: 

  • töja mitt andra öra till 5mm (vill)
  • sidecut (vill och ska, typ)
  • gå ner MINST 2 kg (MÅSTE)
  • göra MCR t-shirten jag har snyggare (måste)
  • köpa lösögonfransar (ska)
Och om någon ifrågasätter varför jag måste gå ner i vikt, så: jag är tjock. Någon som har bra bantningstips/träningstips (förutom att gå på gym, vilket jag inte kan för jag har inget gymkort och har bara två klipp kvar på det klippkortet som jag har) och springa kan jag inte riktigt göra nu när det är svinhalt ute. TVÅ FUCKING KG, det kan väl inte vara så jävla svårt?! - nu = inget godis för mig whatsofuckingever... I alla fall inte på vardagar. OKEJ?! :) Chips och ostbågar lägger jag ner med helt, jag dricker knappt någon läsk överhuvudtaget, och så ska jag äta mindre och oftare = bättre för att man ökar chanserna att slippa godissuget, och försöka träna. Två kg dåra. MUMS. Sen kommer jag vilja gå ner mer, mitt mål är -5 kg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Aldig i helvete att du är tjock!!! Jag ifrågasätter, räkna med det! :)

2011-01-18 @ 21:22:24
URL: http://senara.blogg.se/
Postat av: Margita

Du skall inte gå ner i vikt, skärp dig... Träna och lev sunt.Börjar du banta får du med mig att göra......

2011-01-20 @ 13:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0