tandställning = bajs

1. Min tandställning är helt trasig nu, typ, två fästen är lösa, men de sitter kvar på bågen. Ett är helt loss och ligger på köksbordet vilket innebär att jag har en metalltråd av något slag som sticker mig rakt i kinden.
2. Jag har inte tandläkartid förens om en vecka.
3. Jag är så överdrivet jätte trött på min tandställning och vill bli av med den fort som fan, dock kommer jag garanterat behöva ha den längre nu pga detta.
4. Jag är så jävla trött på mitt utseende också. (mycket pga tandställningen, men också mitt hår.)
5. Jag är så avundsjuk på alla som skriver "740124702 månader!!!!!!!!!<3<3<3<3<3" visst, det är jätte gulligt verkligen, och jag önskar dem all lycka. Ingen tvivel om det, men jag blir så avundsjuk, jag vill också skriva en miljontrehundrafyrtioåtta månder på min facebook med en massa hjärtan bakom. Eller åtminstone tolv.
6. Jag vill ha ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0