i-lands BIG TIME

Jag är så sugen på att införskaffa en ny mobil, jag vill verkligen! Jag vill ha en sån där riktig high-tech pryl á iPhone 4, htc osv, men egentligen är det sjukt ovärt, det enda jag egentligen gör med en mobil är att smsa, ringa och lyssna på musik (knappt ens det som det är just nu), men jag vill komma åt SL grejen! Det är det enda som gör det överdrivet jätte värt med en hightech grej (förutom att de är snygga osv) för då kan man kolla när bussen kommer exakt när man står vid busshållplatsen och så kan man kolla förseningar as lätt. OCH TYP ALLA SÅNA MOBILER HAR 3,5mm HÖRLURSUTTAG! - jag älskar't. Fast problemet är att jag är lika sugen på en systemkamera och jag har inte pengar till något av det... :c

Kommentarer
Postat av: Vanessa

1,400? Hur räknade du nu? :o

2011-01-19 @ 21:21:54
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0