I had a dream!

Om någon har några som helst funderingar om min förra rubrik så kommer förklaringen här:
Jag har sovit ganska så jätte oroligt de sista nätterna (utan någon som helst aning om varför... MENMEN) och i natt drömde jag att jag satt och kollade på en video som min klasskamrat hade spelat in på en McDonalds toalett en dag, varför hon filmade detta var för att på toaletten så var det inte bara hon, utan även ett antal barn som lekte (haha!) och två av dessa barn var bröder, den ena, den yngsta av alla, var hur smart som helst! Han pratade klockrent (vilket var ganska udda med tanke på att han var kanske ett år) hans bror å andra sidan var ganska korkad, han var tre-fyra kanske den ungen sa i alla fall hela tiden "I can jump sixteen meter!" (förövrigt jätte skumt att ALLA snackade engelska och ännu skummare att ungen sa meter och inte feet...) och så stoppade denna korkade unge hans pappas bilnycklar i sin blöja (slutade INTE bra). Och pga denna dröm (som jag tror slutade med att jag skulle duscha i en dusch som gick längs väggarna i hela badrummet... Svårt att förklara det dock) så hade jag "I can jump sixteen meter!" i huvudet :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0