Bestämt mig.

Jag tror att jag har bestämt mig nu. Sidecut skare bli, det är ju förjävla snyggt. Dock kommer jag inte göra så mycket om jag inte trivs i det liksom. Ah. Nu ska jag väl städa mitt rum eller nåt, om jag lyckas. Jag känner mig som en zombie. Nu kommer jag i alla fall lägga upp en massa snygga bilder på en massa snygga människor, bilderna kommer ifrån weheartit.com ofc.
Tumblr_kydbnwqoef1qzfphbo1_500_large
Sån sidecut vill jag ha <3 (den bilden har jag lagt upp förr, haha)
Så får ni en ful gammal bild på mig. :)
Och om det är någon som undrar vilken klädstil jag tycker är snyggast så: pay more attention. Jag lägger bara upp bilder på folk jag tycker klär sig snyggt/är snygga, om jag inte är helt oseriös och lägger upp någon ful bild, fast då skriver jag oftast ganska ironiska texter, eller texter som har med bilden att göra. PUNKT. 

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0