bara för att jag fyller år om en månad och 17 dagar. Eller 17 dagar och en månad... ca.

...Så önskar jag mig en ny mobil (eller en systemkamera, men det lär aldrig hända), eller åtminstone att jag får ekonomisk hjälp med att köpa någon av dessa mobil telefoner:
1. LG GD880 - ingen smartphone, men ska funka att gå in på Internet med i alla fall ganska lätt och snabbt. Den kostar 1 890 kr, vilket är ett ganska bra pris tycker jag.
5 MP kamera och 3,5 mm uttag, niiiice.
LG GD880
2. LG P990 Optimus 2x - smartphone. UNDERBAR! Helt ärligt, jag är kär. Den är snygg, verkar as bra, och är JÄTTE GALET SUPER SNYGG, dock gör priset att den är lite mindre snygg (och den oberäknade leveranstiden), den kostar 4 990 kr...
LG P990 Optimus 2x
(Sedan jag köpte min LG mobil för prick ett år sedan så är jag kär i LG's mobiler, min har jag tappat i golvet några gånger men den fungerar fortfarande precis så bra som den gjorde när jag köpte den. Anledningen till att jag vill ha en ny är för att jag vill ha 3,5 mm uttag och lite bättre mobil överhuvudtaget. LG gör underbara telefoner)
3. HTC Gratia - alla vet vad HTC är för något, så det behöver jag inte förklara. Gratia var grymt snygg, och är den HTC mobilen som jag fastnat mest för. Och priset går väl an, 3 497 kr, det är mycket pengar men man vet vad man får för pengarna.
HTC Gratia
4. (önskedröm) Iphone 4. Alla vet varför. Ca 8000 kr dock? Värt? - Njaa...
Apple iPhone 4 16GB
Åhåhåhå. Annars vill jag bara ha pengar typ. Ehehehe.

Alla ovanstående priser är dock priserna som står på netonnet. Så det kan ju variera lite mellan butiker och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0