Töntar.

Schlager festen var kass som vanligt dåra, överraskad? - Nej.
Jag blir så irriterad på ungdomar som är där jag bor. Som alla vet (eller kanske inte) så bor jag i ett hyreshus. Nära huset som jag bor i ligger ett garage. I det garaget brukar ungdomar i min egen ålder hänga på kvällar/nätter och på sista tiden så har det förekommit vandalism på diverse bilar i det garaget. Bilar som blivit välta, sparkade på osv. Min pojkvän fick sin bil (moppebil) vält typ veckorna innan vi blev "tillsammans" precis där. Och när jag kom till mamma för bara en vecka sedan fick jag reda på att ytterligare en bil blivit vält (den bilen var jätte söt. Mr Bean bil om ni vet hur den ser ut). Och nu när mammas pojkvän skulle ut och snurra på p-skivan i sin bil hör han hur det dundrar och pratas på våningen över honom. När han kom upp igen så berättade han det och vi ställde oss på balkongen. Så ser jag folk som står i garaget, massor med ungdomar ca 6 st var de. De stod vid grinden upp till den översta våningen i garaget (som är låst. P-platserna på näst översta och översta våningen i p-garaget är förhyrda nämligen. Så de "skyddas" av grindar som bara kan öppnas av dem som har nyckel dit.) och såg ut som att de försökte ta sig in.
Jag blir så himla irriterad på sådant! Har dem inget bättre för sig på kvällarna så att de känner att de måste hålla på att vandalisera för att ha kul? Är det inte bättre att gå hem och sova då? I alla fall. Mamma och hennes kille försökte få tag i något nummer till bevakningstjänst eller väktare, dock fick dem inte tag i något nummer och ungdomarna gick hann gå. Så himla jätte irriterande i alla fall. Men nu ska jag försöka sova! Vi hörs imorgon, tror jag. Då ska jag försöka boka klipptid så att jag äntligen kan bli av med mina slitna toppar och dra tummen ur röven och köra sidecut. Om sex dagar kommer min favorit äntligen hem! 

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0