TG


Världens mest random dag idag. Eller typ. Dels så skällde jag på min fysiklärare för att hon var en minut sen och trodde att vi skulle vara i ett annat klassrum (om hon ska kräva att vi ska komma i tid och vara på rätt plats ska vi ha samma rätt att kräva det vi också!), visserligen handlade det om en minut... Men det vara bara för att göra ett "statement". Sedan hade vi massa lektioner osv, och i slutet av dagen så blev jag tillfrågad om att vara med på öppet hus nu ikväll, så det gjorde jag tillsammans med Melanie, Daniel och Jimmy, samt två jätte härliga treor! Ah. Jätte dåligt skrivet osv, men jag ska sova nu. 
Erkänn att ni älskar min tröja? I do. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0