Saker att se fram emot

  • Romme den 21 februari, dvs endast 19 dagar kvar!
  • Fettisdagen den 8 mars, haha det är alltid bra att ha en ursäkt för att få äta onyttigheter!
  • Min födelsedag den 16 mars! - Kanske önskar jag mig ett par converse också?...
  • MY CHEMICAL ROMANCE DEN 18 MARS! - HÄRLIGT (innan dess: sidecut)
  • Tandläkaren den 31 mars - slutspurten (förhoppningsvis) med tandställningen inleds. Mjukare båge i underkäken, samt gummisnoddar som går från underkäken till överkäken, det ser ofräscht ut, men måste göras.
  • Eeeeehhh.... Det var det! Tror jag?
Nu ska jag nog ta en snabb dusch, tvätta bort sminket och gå och koja. Jag är så jävla trött, och imorgon börjar vi med fysik - jippie!... Not. Nu är i alla fall biologin  och svenskan klar <3 lovely. Pluggfri helg alltså! Och när jag ändå håller på och pumpar med onödig information så kan jag ju berätta att jag har äcklig träningsvärk, och att jag faktiskt har haft kul på idrotten den här veckan! Helt otroligt, jag, kul på idrotten? - It can't be right. It must be something  seriously wrong with me. Jag har också kommit fram till (vilket jag gjorde för en minut sedan) att jag nog vill ha en mer "neutral" hårfärg, men ändå en som sticker ut lite. Kanske får tona håret ljusbrunt och sen massa slingor, I DONT KNOW. 
Tumblr_lg1q62jvya1qg0vjjo1_500_large
Tumblr_lekp6jrdlj1qck6jmo1_500_large
Tumblr_lfvtigmic91qdip71o1_500_large
Och så lite bilder från weheartit.com på det, finemang! 
Godnatt sovgott, dröm sött och vakna torrt osv. VI HÖRES. Auf Widersehen. Fridens liljor. Mums osv. 
PUSSEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0