Jaaaaaa.....!

Inom en och en halv timme, kanske två MAX. Så ska jag vara klar med allt vad biologi och svenska heter. Eller inte allt, men det som jag har att göra! Sedan är jag mer eller mindre totalt jätte fri från plugg i helgen, nästan i alla fall. Nästa vecka blir det väl att ta i kapp sånt som jag inte hunnit med den här veckan pga mina skrivuppgifter som jag har varit otroligt frustrerad på. Egentligen inte uppgifterna i sig, utan allt tanke arbete som har krävts av mig för att skriva det så bra som möjligt. Jag är ganska petig ibland. Så nästa vecka gäller det att läsa biologi (i boken), kemi och fysik, samt räkna matte. Hahaha, apropå biologi, idag dissekerade jag en bläckfisk... Det var kladdigt men fascinerande. Fast när jag skulle diska av alla grejer så började jag att må illa, haha. Fast jag hade inga problem med att sitta och klippa i den, spräcka hjärnan och försöka klippa ut tungan, och nästa vecka ska jag handleda några sjuor i hur man gör samma sak, åh vad jag är speciell <3
Nej, nu ska jag plugga. Funderar på att stänga av internet, fast då kan jag inte lyssna på musik på spotify... I-landsprobleeeeeeeeeeem!
pussen.
Jag fastnar inte på bild längre D:

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Det gör du visst!

Fast sådär kan jag också känna ibland. Desperat försöka ta kort liksom och sen konstatera att bilderna igår blev ju bra, fast inte de här. Haha, illa att vara tjej!

2011-02-04 @ 18:27:07
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0