"It's so hot in here" "Oh, do you want me to leave?"

JAG HAR TAPPAT MIN TJUGA! :'( Antar att det är sånt som händer när man har pengar i BH:n... Förövrigt, jag måste få tummen ur röven snart: 
166481_10150120896280605_628305604_8171688_2191787_n_large
Jag ska nog inte göra mer än så... I alla fall inte till en början (vågar inte..). Det är så fruktansvärt snyggt! Nu måste jag skriva en biologi refklektion, och räkna matte... Prov imorgon... :c 
På fredag åker min pojke bort - sadface. Fast då kan jag klippa sidecut (a)
Just nu ser jag nog väldigt konfundenderad ut. Det är en tjej som sjunger om att hon kan göra som en kille, och typ ta på hennes skrev och grejer... MTV alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0