Imorgon.

Just nu skulle jag inte vilja visa mig in public överhuvudtaget, tro mig. För det första är jag hur äcklig som helst efter att ha svettats i typ två dagar pga feber. För det andra så har jag fått jätte dålig hy! (som säkert beror på att jag inte har tvättat ansiktet nu när jag varit sjuk, och för att jag på det har mens. Jippi!). Så imorgon, när jag ändå ska vara hemma, tror jag att jag ska försöka få ordning på ett och ett annat. Ansiktet ska få sig en rejäl tvättning (haha) och ah, hela jag ska det, om jag mår tillräckligt bra. Plugga kanske jag också borde göra. Blä.

Kommentarer
Postat av: BloggTurken

Jag håller helt och hållet med dig, du verkar vara en väldigt klok tjej :) Jag skrev att hon är ifrån skåne och kanske är halvdansk bara på skoj :)

Syftet med det hela var bara att man skulle ta det ur det roliga sidan och skratta åt det :)

2011-02-14 @ 00:17:05
URL: http://www.nattstad.se/AhmadAbbas
Postat av: Sara

Nej okej, men jag oooorkar inte ;) Så fort jag börjar läsa om kameror så fattar jag ingenting och då ger jag upp på en gång :P

2011-02-14 @ 16:39:19
URL: http://senara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0