fight club

Äntligen har jag sett den film jag hört så mycket gott om. Fight Club. Den var riktigt bra, och jag menar riktigt, bra. Dock var den något förvirrande... Men helt klart bra! 
Och... Brad Pitt är ju inte lite snygg? 
Haha, var förresten med om världens roligaste grej nyss. Min lillebror som ligger och sover i soffan satte sig plötsligt upp, kollade på mig log och började prata. Jag vet inte riktigt vad han pratade om, men jag hörde "de står därborta, viskar" eller något i den stilen. Först blev jag nästan rädd, sedan började jag as garva. Vilket slutade med att min bror sa "håll käften, du är så...." då skrattade jag bara mer, och råkade andas in mitt eget hår. Jag undrar om han verkligen var vaken eller om han sov. Sov han så vet jag att det har hänt tidigare, så. Maybe he's a sleepwalker? Nu ska jag i alla fall borsta tänderna och försöka gå och lägga mig. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh den är så grymt bra :D

2011-02-25 @ 11:55:48
URL: http://feliciaericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0