Vad gjorde jag den 12/4?

Nu blidde jag överdrivet jätte förvånad... Hade nämligen 170(!!!!!!!!!!!!!) unika besökare den 12... Varför? Det måste ha blivit något galet fel med statistiken då jag bara har haft elva unika de senaste dagarna. Gal1.
Jag har kommit fram till att jag är sjukligt avundsjuk på de tjejer som är:
  • Naturligt smala
  • Har äckligt fint ansikte
  • Snyggt hår
  • GRYM stil
  • OCH... Bröst.
Det är liksom precis som jag vill vara. Just nu är jag lite småtjock, inte tjock. Mer smygtjock, if U know what I mean. Mitt ansikte är helt åt ***vete om jag får säga det själv. Mitt hår är äckligt och min stil, den är oexisterande, dvs den existerar EJ, och brösten... Jag har 75 A/B (jag vet inte riktigt, vissa B sitter jätte bra, andra sitter löst. Vissa A sitter bra, andra sitter fel.), det är ingenting! Men jag antar att man blir väldigt självblind och uppskattar inte det man faktiskt har. Ibland så förstår jag att det jag tycker är tjockt på mig, det är i själva verket mina kurvor. Jag har inga bröst, jag har istället rumpa och lår. Dock tycker jag att det är hemskt och vill hellre ha bröst. Jag, precis som MÅNGA andra därute måste börja lära mig att uppskatta det jag har. Dock blir det aldrig så, för man vill alltid ha något bättre...
Tumblr_lj4r33lveu1qbet79o1_500_large
Tumblr_la0f5sxvub1qdzmrco1_400_large
Tumblr_lje4xiaqx71qbgpo2o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0