Trött Maloue

Jag typ mongolidälskar min mobil! Jag typ mongolidhatar att jag är galet trött. Tror att jag ska se mitt kemiarbete som klart och gå och sussa nu. Sedan måste jag säga förlåt för dålig uppdatering (ni som saknar det, om det nu finns några. Det vet jag nämligen knappt om, för ni är förjävligt dåliga på att kommentera. Helt ärligt.) men helgen spenderades med älskling, ganska seg helg tbh, men det duger. Jag har också knaprat piller i fem dagar nu, penicillin mot urinvägsinfektion - jobbigt läge liksom. Men nu ska jag vara frisk och kry som en nötkärna! Enligt läkaren i alla fall. Klockan är fan halv tio! Nu skiter jag i datorn, bajs på den. Fast jag måste skryta lite först: 
jag är förjävla bra på att skriva reportage, MVG:t satt som ett smäck därva! De enda felen som fanns var liksom lite slarvfel. UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART. Nej, det är fult att skryta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0