These shoes are made for walking - reebok.

Dagen började med frosseri, dåligt dåligt, gott dock. Efter lite ombyte osv åkte jag och mamma iväg till kungens kurva, där jag fick ett par nya gå-skor från Sportex, ett par reebok. De var väldigt värda sitt pris då de hade kostat 650, men vi fick dem för 399. Toppen! Sedan sprang vi in på Rusta där jag köpte handled-/fotledsvikter på 1 kg, jag tänker mig att det kan dels hjälpa mig att få snygga ben om jag har dem när jag går, men också få snygga armar, så det var värt. Femtio spänn liksom, haha. Det enda problemet jag har nu angående komma iform är min extrema matlust, jag skojar inte. Jag kan äta en hel ko om det så skulle vara. Därför behöver jag komma på något för att minska/helt ta bort mitt sötsug, vad kan man göra istället? Jag vet att promenader fungerar, men jag har inte tid för promenader när jag är i skolan t.ex? Vad ska man göra då? Detta är dock inte mitt enda problem, mitt andra problem är vad jag ska göra med mitt hår. Jag är jätte sugen på att färga det mörkt, men samtidigt inte. Jag vill det pga:

>Mina ögon skulle framhävas mer då brunt är en kontrastfärg
>Kanske skulle jag inte se lika rosa ut (hänvisar vidare till inlägget under)
>Jag kanske skulle se smalare ut
>Jag har hört att man ser äldre ut, jag ser ut som en femåring, så det kanske är läge?
Fast samtidigt vill jag inte ha för mörkt hår, så ah... Hmm...

Mitt tredje problem handlar inte ens om mig, det handlar om min hund som för tillfället lider av kennelhosta, så det blir ingen hundkurs på måndag - vilket i och för sig är ganska trevligt (fy på mig) eftersom att min älskling kommer hem då, äntligen. Fast det är kul med hundkursen, så det blir lite tråkigt. Sedan är det ju läskigt eftersom att om man har otur så kan kennelhostan resultera i ett antal bakriella infektioner som leder till lunginflammation, hemskt. Fast nog om det, glad påsk på er alla!

Tumblr_lk46ec15nz1qad8glo1_500_large
Drömkroppen dåra, (weheartit.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0