Physics.

Det är så underbart när man på en lektion ber om hjälp för att man inte förstår och läraren i fråga behandlar en som en idiot som inte kan något, "när du säger att du inte förstår något så vet jag inte vad jag ska förklara för dig! Accepterar du att detta är formeln för att räkna ut det här?". Att bli behandlad som en idiot som inte kan någonting anser inte jag är trevligt, därför agerar jag deffensivt runt heller, vilket inte hon gillar. Me and my teacher in physics do not like eachother.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vet inte, har inte testat än :p

Men det är väl bara gå in på internet på mobilen och knappa in blogg.se?

Annars vet jag inte xD

2011-04-11 @ 14:08:42
Postat av: Ingrid

Fast man kan smsa/mmsa in också! :)

2011-04-11 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0