Nytt hem, nytt rum

Jag har flyttat, inte till hundra procent eftersom att mycket fortfarande är kvar, men jag bor nu officiellt i hus (på deltid i alla fall). Jag har även galet mycket i skolan nu/snart och kommer därför (antagligen) att vara VÄÄÄLDIGT inaktiv nu maj ut. Jag skulle dock vilja be er om en sak: känner ni till någon kärleksroman för ungdomar skriven på femtiotalet så får ni jätte gärna meddela mig om den! Antigen i kommentarsfältet här eller på min mail eller FB, det skulle vara äckligt snällt.
Jag är också sugen på att färga håret (som jag redan sagt en miljon trehundra fyrtioelva gånger), samt köpa nya kläder. Men jag tror att maj får bli en sparmånad eftersom att det blir den sista månaden med studiebidrag. Sen är det ju sommarlov och jag tvivlar på att man får pengar för juni då man bara är i skolan typ tio dagar då, eller ännu mindre med tanke på Sveriges nationaldag och grejer. Ska dock jobba från den trettonde juni (eller den fjortonde, den trettonde är en röd dag...) fram till och med den första juli, då blir det närmare fem och ett halvt tusen rätt ned i fickan och grejer! Då jävlar ska jag shoppa (och spara).
Tumblr_lk92vludbo1qfkr7bo1_500_large
(weheartit.com) väldigt somrig bild osv, jag vill också bli brun. Hoppas det är fint väder nu i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0