Lite jävlaranamma

Jag känner mig så bestämd och peppad på att komma i form nu, helt otroligt. Ska därför deffa nu, deff kring påsk är kanske riskabelt... Speciellt på onsdag, när jag och kära Melanie åka till nynäshamn - bara för att äta glass... Men jag ska fan lyckas med att bli nöjd med min kropp till sommaren. Jag vill inte gå runt och hata min kropp längre. Så nu ska jag verkligen försöka! Det kommer ju bli både lättare och roligare (förhoppningsvis) nu också med tanke på att det blir allt varmare och ljusare. Så jag ska skriva ihop något om vad jag ska träna varje dag osv, samt vad jag får äta och inte äta. Gränser är till för att hålla sig innanför. NU JÄVLAR. Är jag pepp eller? JA! Sedan blir det väl lite hårfärgning och grejer. Jag vet ärligt inte vad som har flugit i mig, kanske var det att jag såg kanske världens snyggaste tjej idag på stan, otrolig stil och hennes hår var to die for. Nu ska jag bli snygg. - Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0