Ich bin eine schwein.


JAG ÄR ROSA?! Vad vill den färgen mig? FÖRSTÅR INTE GREJEN! HATAR DET! Fittbajs. Mittbena kände jag bara för att köra på bilden, nizzzzzzzz. Söt_chey94 lixååååm. XD.... Helvete.
Dagen har spenderats i Nynäshamn, sedan tufftuff tillbaka till västerhaninge för ett mysigt byte till tufftuff mot Bålsta, fast vi gick av i Fars staden med en strand och tåg tufftuff i tunneln till stället där båtar slussar sig. Där tog vi en ombyggd tufftuff i en tunnel till den Salta sjöns bad och bytta i igelkottarnas bo till, vad bytte vi till, vart åkte vi?!?!?!?! SOLSIDAN! Och hälsade på Ove Sundström osv, fett koolt. Höjdpunkten med dagen måste jag ju bara säga var fjårwtisen på tufftuff mellan nynäs och västerhaninge. För det första så lät hon som en man och för det andra var hon sjukligt dryg och tyckte att jag och Melanie skulle hålla käften bara för att vi pratade liiite högt? Fan, det finns en miljon andra säten du kan sätta röva på om du får så jälva ont i huvudet - kioskmongo. Det sa jag dock inte, eftersom att jag är äckligt uppfostrad och inte vågar säga ifrån någongång, jag är allas bitch - typ, och för att vi blev så in i helvete förvånade när hon öppnade käften, tänk er själva en brud med tillsynes värsta boobisarna som sedan låter som en man, jag skojar inte, en MAN. She's the man, eller något. Snart ska jag väl sova. Imorgon blire upp runt halv nio, promenixen, träningen och sedan kommer det ruuuuliga: städa rummet. YIPPIE. Not. Sedan ska jag inte bo i lägenhet i påsk, för se jag ska bo i mitt rum! I ett hus! DEN NI. Eller inte. Aja. PUSSEN. (Ursäktar förövrigt eventuellt sjukligt fult och äckligt språk, kände för det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0