Dagen!!!!!!!!!!!!! :D

Började dagen med ett glas apelsin juice och en banan. Sedan tog jag mig själv i kragen och drog en powerwalk på 40 minuter, dock kändes det inte som att det gav så mycket ändå... Funderar på om man ska testa att jogga i lugn takt istället? Men det kanske ger lika mycket... När jag kom hem efter min lilla promenad så körde jag tio utfall med tre-kilos hantlar i händerna, tio på varje ben alltså. Det sög så in i helvete kan jag ju säga. Sedan körde jag tio gånger på armar (biceps och triceps) samt mage. Jag måste ju bara säga, herregud vad jag är otränad! Jag måste verkligen komma igång ordentligt... Det här fungerar ju inte riktigt.
Efter en dusch och lite annat klädfix så drog jag och kära Jejjus till Farsta, där vi gick runt hela dagen. Kanske lite waste att gå i ett inomhus centrum hela dagen... Men det var härligt och jag lyckades fynda lite. En tight svart kjol och ett linne för 100 kr sammanlagt. Sedan fick det bli ett par solglasögon också, eftersom att jag har tappat mina andra... :(
Jag och Jejje testade lite ruuuuliga kläder idag också, soon you will see. Ska bara hämta mobilöverförarladdarsaken och hosta lite, min röst har blivit helt knasig! Jag håller på att bli sjuk big time, VILL INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0