Är det jag som är pannkaksbagaren, eller?

Står (sitter för tillfället dock) och steker pannkakor för full rulle, tror att jag gjorde lite för mycket smet det är typ pannkakor som skulle räcka till ett helt kompani. Tråkigt värre för er så får ni inte smaka, ingen annan heller för den delen. EFTERSOM ATT JAG SKA HA ALLA SJÄLV. Utflykt/fältsakbuss imorgon med skolan, det betyder matsäck (som min pappa INTE hade köpt, trots mina varningar både igår och i förrigår...), det betyder även mongomycket kläder osv, tror inte att jag vill stå ute och frysa när jag kollar på fåglar. Så jag ska nog leva efter tumregeln "det är bättre att kunna ta av sig kläder än känna att man vill ta på sig mer", en regel som min kära moder har präntat in i min hjärna since the first day of my life, sort of. Det känns väldigt smart eftersom att min hals har börjat bråka en del också... Vill absolut inte bli sjuk nu! Några dagar innan lovet liksom.
Några av pannkakorna ska jag nog äta snart, har inte ätit middag, som vanligt. Morgondagen kommer bli äckligt rolig, speciellt på kvällen för då kommer jag att få vara med min pojke en sista gång inom i alla fall sju dagar. Hemskt.
Jag är så jävla sugen på att färga håret också, brunt typ. Det har jag varit ett tag i och för sig... Kanske tar tag i mitt begär i påsk - dock är jag så jävla feg. Tänk om jag inte blir nöjd? Då måste jag förstöra mitt hår igen....
tralala. Jag har sjukt tråkigt.
Tråkigt på bussen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0