Varit väldigt passiv.

Jag har inte bloggat på ett bra tag nu. Varför har jag inte en aning om egentligen. Det har bara inte blitt så. 
Igår på valpkursen så var jag lagom smart och hade strumpbyxor på mig, på ett ställe där det finns 3 gånger 10 upphöjt i 500000000000000 myggor, så nu har jag några myggbett på mina ben!
Förövrigt så var det allmänt kul att brandalarmet gick idag, när vi hade matteprov! Så då fick man tio minuter extra! Inte för att det hjälpte mig, men ändå :)
Jag har sån lust att fota, det är så fint väder ute (egentligen inte, men det börjar bli färglatt och fint)
Och så saknar jag håret jag har haft tidigare:
Men faktiskt, framför allt det här håret; och just den kvällen fick jag till det såååå mumsigt!
(om man kan ju inte annat än att älska min min)
Eller det här:
hahahaha, gullig bild xD Men ni förstår grejen.

Bläää på hår. Jag snaggar av allt istället, much better!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0