Slappkläder på en slappdag

Jag har aldrig haft spektakulära kläder på mig, någonsin. Men idag är de extra normala. Haha.
Jag funderar dock på att göra tvärt emot vad jag skrev igår om att färga håret. Jag vill ha allt blont igen, och skaffa nytt löshår. Faktiskt. Och ju mer och mer jag kollar in kandylandy´s (Vira ifrån den förra bloggen Hofosho) blogg så tänker jag att jag verkligen vill ha långt hår igen! Och jag vill ha det nu! 
Jag älskar för övrigt den tjejens stil, och jag beundrar henne för att upprätthålla den, trots timmen som går åt på morgonen med smink och hår, tro mig. Jag vet.
Jag ska bli mer spektakulär, jag älskar det ordet, spektakulär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0