Löshår?

Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg så vill jag skaffa löshår igen, och då vill jag ju självklart ha äkta i bra kvalité. Men vill ändå inte lägga ut tusen spänn på det, om jag kanske inte trivs så bra som jag gjorde förr. 

Första steget blir ju självklart att få bort det bruna i mitt hår, men det borde gå lätt med att bara slinga håret (föredrar slingor, då det inte sliter exakt lika mycket. Och man får ett mer "naturligt" resultat oftast) och sen kanske lite silvershampoo eller något. Det blir jätte bra. 

Vad tycker ni? Ska jag köra?
En bild då jag använde löshår. Det var när jag och min kompis skulle på Green Day konserten, och jag var så grymt glad och pepp då så det är inte sant! Jag vill verkligen uppleva det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0