Ipads update :)

Haha, sitter hos mina kusiner nu, ena kusinen fyller fjorton idag så det blev lite tårta och grejer. Så nu siifter jag med morbrors iPad och kollar lite, rätt kul pryl :) Om jag hade mycket pengar hade det varit grymt kul att köpa en själv :) Fast det var lite krångligt att skriva på den, eftersom att det är engelskt "tangentbord" eller knappsats kanske det heter. Men jag vill hellre ha en iPod än en iPad, jag har ändå en liten netbook hemma, och så ska jag få en laptop av skolan. Någon iPod har jag inte :( bara en jätte dålig MP3 , haha. Jag skulle vilja ha en iPod touch, ehehehe. Fast jag förstår dem inte riktigt (a) någon som vill sponsra? Hahaha :) Nu öppnar kusinen sina presenter, haha. :) Hörs senare antagligen :)))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0