How this is going to work.

Som några kanske redan vet så har jag även bloggen Louiii's , där har det tragiskt nog blivit så att mina åsikter och vardagsliv går ihop, visst. Det kanske funkar för vissa, men jag tänker och skriver extremt mycket, och det fick folk att tro att jag är överlägsen osv. Därför har jag nu startat denna blogg. Här kommer jag bara att skriva om ytliga saker. Smink, kläder, hår, musik, djur och mitt vardagsliv. 
Kanske att denna blogg kommer att få mina "haters" att inse att jag liksom dem är människor. 

Inga åsikter kommer alltså att publiceras i denna blogg, förutom om jag har åsikter kring kläder och vissa "trender" osv. 
Jag vill dock poängtera att detta inte kommer att vara en modeblogg, för i modevärlden är jag minst sagt bortkommen. Jag kommer att ta upp "street"-trender främst bland tjejer i min ålder. 

Exempel på vad jag ska försöka komma med varje dag: 
  • "Dagens outfit"
  • "Dagens smink"
  • "Dagens tanke kring ytligheter" (nej, inga åsikter, just thoughts)
Så ska jag också försöka komma med tips kring hudvårdsprodukter mm.
Som vilken annan blogg som helst dåra. Jag kommer dock meddela här när jag har uppdaterat Louiii's, då jag ibland verkligen behöver skriva av mig.

We'll see how this turns out.
Starting tomorrow ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0