Live in December

Jag har alltid haft svårt för att "placera mig själv i ett fack" vad det gäller stil, både musikstil och klädstil. Men jag tror att jag åtminstone har kommit på ett ord som kan beskriva mig ganska bra, både musik- och klädstil: mysrock.
Visst var det ett bra ord? Kom på det idag när jag satt hemma hos en barndomsvän till mig, drack té och uppdaterade varandra med senaste nytt och skvaller. Visserligen stämmer det inte in helt, då jag även lyssnar på typ "snabb rock" haha, kan man säga så? Men, jag älskar mysrock också! Det är något som jag i princip har växt upp med så, ja.
Jaja, ska väl hoppa in i duschen, är äcklig. Och sen är det sängen som gäller! 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0