H&M almost took my money

'
Köpte en sån här idag! "root lifter" eller nåt sånt. Ska testa och se om det funkar, om man får mer volym i håret... Och om det funkar gjorde jag ett jätte kap, som ni ser så är det 50% på den! Men kvinnan i kassan var så korkad att hon glömde dra av rabatten, men jag ifrågasatte henne :D 
Så jag fick min rabatt tillslut! 

Nu sitter jag och försöker skriva min labbrapport i kemin, det går inte så bra. Jag är inte bra på vetenskapligt språk, och jag vet inte vad man ska använda för ord för en plastgrej med "gropar" i som man häller olika kemikalier i. Blä... 
Jaja, hunden luktar prutt. Och sen ikväll ska vi på valpkurs, jag och prutthunden alltså :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0