Fit for fight, or not.

Ska iväg på ett bodypump-pass senare ikväll, något som jag gjorde varannan vecka i våras och nu har jag inte tränat på nästan ett halv år! Så jag lär vara helt död imorgon! 
Jag kanske också borde försöka färdigställa min labbrapport i kemin, som typ ska vara klar imorgon, ehehehe. Kanske kan få dispans (heter det så?!)? :) Det är egentligen inte svårt, bara skriva av alla anteckningar och sluta glo på tv, unga mödrar, haha! Roligaste och mest hemska program som går på tv.
Nej, nu ska jag försöka trotsa min trötthet! (somnade på SH-provet idag...) Och plugga, och träna senare! :) 

Önska mig lycka till! Puss ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: haha, ne det går ju inte jag skulle nog inte klara mig utan tåttsen :)

2010-10-06 @ 17:53:37
URL: http://senara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0