Collective Soul

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen. Jag har varit upptagen på annat håll... Ehehe. Men nu ska jag vara hos pappa i två veckor, så den enda anledningen till att uppdateringen blir dålig då är för att jag kommer behöva plugga galet. Men det fixar sig.
Jag har inte gjort mycket sedan jag uppdaterade sist, menmen. Jag borde egentligen inte ha en blogg överhuvudtaget. För jag är inte gjord för att skriva varje dag, hela tiden, jag har försökt att föra dagbok förut men det fungerar inte heller, haha. Men jag ska försöka bättra mig nu! Planera din tid... Skola före vänner och annat tjafs. Fast det känns lite surt, för jag vill verkligen inte vara osocial! Men det handlar om prioriteringar. Men jag ska få tummen ur min röv snart och verkligen planera min tid. För bara jag vill så kommer jag kunna både plugga, träffa vänner OCH blogga bra. Vilket gynnar typ ALLA! Fast mest mig, haha *ego*.
Men snart ska jag nog gå och sova järnet så att jag är pigg imorgon. Fast jag undrar om vi ska ha våra datorer med oss då... Det är en ganska bra fråga, lets smsa någon och få svar på det.
En sak som är grymt irriterande är att min eyeliner som jag hade förut är helt borta, och jag som vill använda den! Fyfan, :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0