Time to be ambitious?

Jag behöver verkligen plugga nununu. Men jag är en sådan människa som inte kan göra någonting om jag inte känner min inspirerad till att göra det. Jag kan inte skriva överhuvudtaget om jag är oinspirerad, jag kan inte plugga, jag kan inte städa, jag kan inte göra något! Jag vet verkligen inte varför det är så.. Jobbigt är det i alla fall, så måste ta mig själv i örat och kirra det här nu! Jag har i alla fall världens snyggaste tröja som jag fick helt gratis, här ska ni få se: 


Hihihi, bilderna blev fula. Men webcam, so what to do? Jag är bäst i alla fall, gratis idrottströja, mums.
Biologi nästa? ... Nej, kom jag på nu. Har anteckningsblocket i skolan. Så det får bli chemistry instead ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0