Plugga galet

Nu ska jag äntligen ta mig i kragen och plugga: 
  • Samhälle - nationalekonomi
  • Biologi - åtta frågor, samt bildbeskrivning. Astronomi -___-
  • Kemi - labrapport
  • Matematik - lära mig BRÅK! (vilket jag ogillar starkt!)
  • Tyska - några meningar på ett papper
Sen måste jag diska, städa och duscha. Och så senare ikväll kan jag ta det lugnt, samt resten av helgen. Det blir nice. Men nu: Plugg! 
Jag ska i alla fall försöka plugga en timme i sträck nu, och så kanske avbryta med lite disk, och sen fortsätta plugga. Så att det inte blir för långtråkigt, jag är en sådan som lätt blir väldigt rastlös... Men med lite musik så ska väl det gå hoppas jag! Och jag börjar självklart med det tråkigaste: samhälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0