Nattblogg

Jag borde verkligen sova nu, jag borde verkligen! Men jag fick värsta rycket, och har ju typ skrivit klart min novell. Det känns riktigt bra, började få panik på den om jag ska vara ärlig, men nu är det på rätt väg! Så ska nog sova nu. Skriva lite stöd ord i texten kanske, så jag inte har glömt bort allt imorgon. Yeees... 
Barn, gör aldrig som mig. Ni kommer bli helt knasiga då. Noveller och andra texter ska skrivas på DAGtid, inte på nätterna. But what can I say? I am a nattuggla.
Konstigt nog känner jag mig mindre äcklig nu, trots allt jag ätit idag, och att jag inte har något smink. Knäppt. 
Nej, nu ska jag sova i den sköna sängen ni ser bakom mig!

Kommentarer
Postat av: anapanda

åh du är jättesöt på bilden! :)



har en tävling i bloggen just nu som går ut på att du ska lista ut vilket intro det är jag spelar på piano :) kika in och se om du vet vad jag spelar!

2010-11-07 @ 11:27:19
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0