Håriga problem

Jag står inför svåra val... Jag är väldigt sugen på att skaffa extensions igen. Men frågan är om jag ska köpa de på Taj Mahal eller ifrån fannyhair.se, eller rapunzelofsweden.se. Det som jag tycker verkar knäppt med att köpa på internet är ju att man inte kan se den exakta färgen, jag menar hur vet man att det blir rätt? Speciellt jag som är blond, om man har mörkbrunt eller svart hår så är små nyansskiftningar inte värsta dealen, för det syns ju nästan inte ändå. Men när man är blond så syns minsta lilla... 
Dock ska jag nog färga håret innan jag köper extensions, och så behöver jag köpa julklappar innan dess också, frågan är vad man ska köpa till familj och sånt.. ÅH! Snacka om i-landsproblem. 
Dock är jag ganska sugen på den här färgen: 
Fast liiite ljusare? Man skulle kunna ha den här som grundfärg, och så lite ljusa slingor. Shit vad jag håller på med mitt hår -__-' 
Eller så ska jag bara testa att köra med Mood's pärlblonda färg. Den färgen tar bort lite av de gula tonerna som finns i mitt hår, och det som redan är väldigt ljust blir typ ljusare. Så löshår på det. Åh, jag kan inte tänka. Det kommer säkert sluta i ingenting. Det brukar bli så när jag är velig. 
Men först och främst måste jag klippa mig! Kanske att jag har förändrat håret helt till årsskiftet, nu känns det som att massa annat är viktigare... Typ julklappar. 
Får man studiebidrag i December?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0